Keplerstraat 34
Badhoevedorp
Vraagprijs: € 72.000,- per jaar

Een vrijstaand kantoorpand met diverse kantoorunits en eigen parkeergelegenheid.
Fotopresentatie Slideshow Foto 1 van 19




Kenmerken Type object: kantoorpand
Bouwjaar: 2004
Gebruiksoppv.: ca. 650 m˛
Bestemming: kantoor
Eerste indruk

Centraal gelegen, tussen Amsterdam Schiphol en Haarlem in, ligt dit multifunctionele en vrijstaande kantoorgebouw.

Het gebouw heeft een bruto vloeroppervlakte van ca. 650 m˛ en een verhuurbaar vloeroppervlakte van ca. 608 m˛.

Op de begane grond en de 1ste verdieping zijn diverse kantoorvertrekken. In het souterrain is een grote ruimte en er zijn diverse gemeenschappelijke faciliteiten zoals een toiletgroep, een pantry, een technische ruimte, archief en een douchegelegenheid.

Bij het kantoorgebouw zijn 7 parkeerplaatsen op eigen terrein en er is goede parkeergelegenheid op de openbare weg.

Het gebouw is verder voorzien van een alarminstallatie, glasvezel internet-aansluiting, een c.v.-ketel, een elektrische boiler en systeemplafonds met geďntegreerde ledverlichting en bewegingssensoren.

De kantoorruimte kan in zijn geheel worden gehuurd maar kan in overleg ook in gedeelten van ca. 100 m˛, ca. 200 m˛ en ca. 400 m˛ worden gehuurd.
Indeling
Entree/tochtportaal, een hal met een centraal en een ruimtelijk ingedeeld trappenhuis naar de eerste verdieping en naar het souterrain.

Rondom de hal zijn 6 kantoorkamers variërend in oppervlakte maar allemaal ruim en zeer licht. De meeste kantoorkamers zijn voorzien van wandvullende inbouwkasten.

Verder is er op de begane grond een toilet met voorportaal en een kast voor de c.v.-ketel.

Op de eerste verdieping zijn 8 ruime en zonnige werkplekken/kantoorruimtes. De kantoorkamers hebben allemaal grote raampartijen en door de ligging op de 1ste verdieping is er een leuk uitzicht op de directe (woon-)omgeving en op het groen voor de deur. Verder is er in de centrale hal een kleine pantry met basisvoorzieningen aanwezig.

Zowel op de begane grond als op de 1ste verdieping ligt vloerbedekking in de diverse kantoorkamers. In de hal ligt laminaat. Er zijn systeemplafonds met geďntegreerde ledverlichting met bewegingssensoren.

Het souterrain is bereikbaar via de trap in de centrale hal op de begane grond of via een buitentrap aan de achterzijde van het pand.

Er is een grote casco ruimte die vrij in te delen/te gebruiken is als bijvoorbeeld kantoorruimte, archief, opslag etc. Er is ook op deze verdieping rondom ruim voldoende daglicht.

Verder is er een pantry met lunchruimte, een dubbele toiletgroep met een douchegelegenheid en een technische ruimte en opslagruimte.
Oppervlakte
De kantoorruimte is ingemeten conform de NEN2580-meetnormen voor kantoorruimte.

De bruto vloeroppervlakte is ca. 650 m˛.

De verhuurbaar vloeroppervlakte is ca. 608 m˛ en dat is als volgt verdeeld:
begane grond: ca. 165 m˛;
1ste verdieping: ca. 263 m˛;
souterrain: ca. 180 m˛.
Huurprijs
Voor het gehele kantoorpand bedraagt de huurprijs € 72.000,- per jaar en exclusief BTW

De huurprijs is exclusief:
nutsaansluitingen voor gas, water en elektra;
de aansluiting voor internet, telefonie, alarm etc.;
Bijzonderheden
- een vrijstaand kantoorpand gelegen op een hoek;
- drie verdiepingen;
- in totaal 14 kantoor-/werk-/spreekkamers excl. gemeenschappelijke ruimtes zoals pantry’s, technische ruimte, opslag, toiletgroepen etc.
- er zijn 7 parkeerplaatsen op eigen terrein en er is goede parkeergelegenheid op de openbare weg;
- een centrale ligging met een goede verbinding naar o.a. Amsterdam en Schiphol;
- ledverlichting opgenomen in de systeemplafonds;
- de buitenzijde is in december 2020 voorzien van nieuwe houten gevelbekleding (rabatdelen);
- de bestemming is gemengd -2 wat inhoudt: kantoorruimte, dienstverlening en maatschappelijke doeleinden;
Huurcondities
- een huurperiode van tenminste 1 jaar Na het verstrijken van deze periode wordt de huurovereenkomst, behoudens beëindiging door opzegging door de huurder of door de verhuurder, voortgezet voor een periode van telkenmale één jaar.
- de waarborgsom of de bankgarantie is 3 maanden + BTW;
- de huurder dient voor meer dan 90% BTW belastbare prestaties te verrichten in het gehuurde. Indien huurder op enig moment niet aan dit criterium voldoet zal de huurprijs met 21% worden verhoogd ten einde het financiële nadeel voor de verhuurder volledig te compenseren;
- de af te sluiten huurovereenkomst is op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ 2003) zoals dat gehanteerd wordt door de (NVM).
Meer informatie

  •  brochure
  •  locatie
  •  contact